DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 15. juni 2011

Bag Organizere

Fik lige lavet disse små flade Bag Organizere. De er meget nemme at sy og passer lige til mit syniveau. Jeg bikser stadig med de lidt mere rummelige Bag Organizere og er tæt på mål. 

Mange varianter med enten perler, bånd eller hæflet blomst

Alle foret med mønstret stof

Har så heller ikke lige brug for flere nu :)

Venter på at blive foræret væk



6 kommentarer:

  1. Hvor er de skønne, Marianne - jeg tager straks ideen til mig, nu hvor jeg har genopdaget glæden ved at sy! Sikke mange fine små detaljer, du har lavet.

    SvarSlet
  2. hej marianne ..hvor er de flotte...mht dine stof mærker .by marianne..hvor handler du dine..jeg fik ikke tjekket dit sidste indlæg /evt svar.så derfor spørger jeg igen..jeg kunne ikke finde rundt i dine mange tidligere indlæg, men fik da set at du har været i kina, fået lavet negle hos en (saddist !)at helikoptermanden bor højt oppe..osv .det var nu helt spændende .tak for det.Diana

    SvarSlet
  3. @Madame - Det bedste er at de er så simple at sy. Tror måske jeg ville ligge en vejledning på bloggen, nu hvor jeg er blevet ekspert :)

    @Diana - stofmærkerne har jeg købt i Ikast. Jeg sender link til dig.

    SvarSlet
  4. de er bare så søde og du er bare en knag til at sy dem ..jeg får jo helt lyst til at sy dem selv :)

    tak for en fin fremvisning af hvordan du laver dem :)

    SvarSlet
  5. Du er en engel! Tak for sy-vejledningen til Bag Organizere/Kosmetikpunge. Det er lige, hvad jeg har brug for!

    SvarSlet
  6. sådan en ville jeg gerne eje.. hvordan syr du dem?

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar