DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 27. december 2011

Bogmærker med fut i

Der bliver læst en del fagbøger for tiden, så jeg begyndte at savne bogmærker af den slags som ikke falder ud igen. Samtidig måtte det gerne være lidt tju-bang over det. Faktisk blev de så farvestrålende at jeg bruger dem til bøger der ligger både i køkken og krea-rum. De er enkle at lave - klips i farver samt silkebånd i forskellige farver.

Bogmærker i tju-bang farver

Bogmærket der ikke falder ud når bog ryger i taske

Romanen der ligger ved sengen 

Opskrifter der skal bruges til gæster på tirsdag

Blomst der skal hækles til sengetæppe

Bogmærker der bare ligger og venter på at få en plads

Bogmærker der er nemme at lave - klips og gavebånd

9 kommentarer:

  1. Hvor er de bare smarte. Jeg savner nemlig nogle gange et bogmærke, der ikke så let falder ud, hvis bogen ligger i tasken!

    Karen

    SvarSlet
  2. Super skøn ide, tak for den .)
    Gitte

    SvarSlet
  3. super smart den ide hapser jeg :)

    SvarSlet
  4. Takker Marianne....Ja jeg er her skam og med meget større lyst end før :-)Takker for din søde kommentar.Din blog er da blevet rigtig fed og med masser af ideer og faver super.Knus Else

    SvarSlet
  5. Så läckra bokmärken, härliga färger!

    Din blogg är helt fantastisk, full av härliga idéer! Tack för att du kommenterade hos mig så att jag hittade hit. Jag ser fram emot att följa dig vidare. :)

    SvarSlet
  6. Fine og farverige og som du selv skriver.... Til at finde ;) Go idé og godt nytår til dig. kH tina

    SvarSlet
  7. Det da en genial ide.
    Den låner jeg lige .
    Håber du har haft en dejlig Jul og ønsker dig og dine et Godt Nytår.

    Knus Susi

    SvarSlet
  8. Det var da helt vildt som du kommer med guldkorn, tusind tak:)

    SvarSlet
  9. Skøn ide!!! Godt nytår til dig og tak for at du deler dine skønne ideer!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar