DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 12. januar 2012

Jeg klipper og klistre

Fik lyst til at lave festflag. Der er nemlig mange i min familie, der har fødselsdag i januar. Brugte stofresterne fra julehjerterne.

De mørke klatter er våd lim. Limen ses ikke når den er tør.

Startede med at lime silkebånd på

Klippe strimler med zigzag-saks

Lime på snor

Klippe udhak

Hænge op

7 kommentarer:

  1. De er rigtig flotte og hvor ser det nemt ud med dine billeder.

    har meldt mig som fast læser af din dejlige blog

    SvarSlet
  2. Ak hvor er de fine og god forklaring du har lavet. Og så kan man jo tilpasse farverne alt efter hvem fødselaren er

    SvarSlet
  3. super smart lavet :) de ser skønne ud de flag ..

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine - og let at gå til :)

    Karen

    SvarSlet
  5. Ih så fine. Dem skal jeg da vist ha gang i :-)

    SvarSlet
  6. De er virkelig fine! Dem må jeg også kunne finde ud af.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar