DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 28. august 2010

Door Stop


Jeg har syet disse små poser, som er beregnet til at stoppe døren så den ikke smækker. Posen kan fyldes med ris eller sand som er fyldt på plastposet og derefter ned i Door Stop posen.


Når posen ikke er i brug kan dan fint hænge på håndtaget eller skabslogen


5 kommentarer:

  1. Hej Marianne.

    Du skriver jeg er kreativ på bloggen min...
    Men du ligger da heller ikke på den lade side.
    Den er bare super genial din dørstopper.
    Den må jeg prøve at lave en dag.
    Ha´en dejlig weekend.
    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Nææææ kor smart...hadde aldri kommet på noe slik...og hadde iallefall ikke fått til å lage det :) så flink du er :)

    God helg :)

    SvarSlet
  3. Hej Marianne!
    Tack för dina goa kommentarer, glädjer mig så :O
    Smart dörrstoppare, inte dumt. Jag gillade din flaskdekoration också, superfint. Och att du hade en likadan våg som i Jeanne D ´arc tidningen, inte dåligt hihi. Fin den med....
    Kramar Anna

    SvarSlet
  4. How cute! As always very, very creative!
    Tack för kommentaren tidigare idag och för att du blivit en sådan lojal besökare.
    Do become a follower, I would really appriciate it!

    SvarSlet
  5. Så kreativt! Og ikkje minst fin og praktisk!:)
    Ha ein fin kveld!
    Klem:)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar