DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 3. januar 2012

Klip en hæl og klip en tå....

Ja, det lyder nok lidt mærkeligt med den overskrift, når jeg samtidig viser et billede af en pulsvarmer. Men læse nu bare videre...

Genvej til pulsvarmer

I stedet for at smide slidt sok væk, så klip en over på midten


Find garn og hæklenål frem

Start hækling

Bare stik hæklenår i et godt stykke inde i sok, så masker ikke trævler 

Brug pulsvarmer til kraftig sweater (glem det der med at farver skal passe sammen)...

...eller til fin silkebluse....

...eller oven på den inderste bluse og under den yderste - kombinationen har ingen grænser

I aften vil jeg gå alle sokkeskuffer igennem og sortere de sokker fra som skal omdannes til pulsvarmere. Brug endelig idéen, hvis det er noget for dig.

13 kommentarer:

  1. Så stilig :) Og veldig kul idè ! Likte at du viste den frem på mange måter også , rene mote oppvisningen ;)

    Klem fra Janne
    Har jeg ønsket deg godt nytt år ... :)

    SvarSlet
  2. Det var dog en forrygende ide!!!

    SvarSlet
  3. Det kunne være, at jeg også skulle gå sokkeskuffen igennem:-) God idé, tak for den!

    SvarSlet
  4. Det er en super måde at genbruge sokker på. Jeg bruger de langskaftede til benvarmere :)

    SvarSlet
  5. Sikke en herlig idé! De er da bare SÅ fine!
    /Liv

    SvarSlet
  6. Fed snyde kode du kom med der :-)

    SvarSlet
  7. TAK for din kommentar hos mig, ellers havde jeg jo slet ikke opdaget denne skønne, skønne blog. Jeg melder mig fluks som fast læser og vil glæde mig til at lade mig inspirere af dig fremover :o)
    Kh Charlotte.

    SvarSlet
  8. Skøn idé, Marianne! Jeg har selv lavet benvarmere ud af ærmerne på en sweater - nu får skuffen med sokker et eftersyn :-)

    SvarSlet
  9. Hvor er det bare genialt!! Jeg må i gang med sokke-skuffe-sorteringen :-) God weekend!

    SvarSlet
  10. Ja det må jeg sige, en fantastisk ide.. og nok noget hurtigere end selv at strikke dem.. :) hmmm... skulle nok lige have været herinde inden jeg fik strikket mine pulsvarmere...men man kan da vist ikke få for mange.. :)

    kh Marianne

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar