DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 7. juli 2011

Haremsbukser

På en tur til Frankrig kom jeg til at købe et par Desigual haremsbukser og jeg er fuldstændgi vild med dem. Intet er mere behagelig at have på. Jeg har derfor længe overvejet at sy haremsbukser i alverdens udgaver. Nu har jeg syet det første par og de er fantastiske at have på.


Har du lyst til at prøve, så kommer super easy vejledning her

Tag et stykke firkantet stof og fold det, så det bliver til en trekant.
(stor stykke stof/trekant giver lange haremsbukser - lille stykke stof/trekant giver korte haremsbukser)



Klip spidserne af. Øverste til tajle - sider til ankler. Den skrå kant viser nu lænden på dine bukser. Hvis du vil have korte haremsbukser, som mine skal den skrå linje for kort. Sy de skrå sider ret mod ret.
  


Klip elastisk stof til talje og ankler - sy på. Jeg bruger meget højt stykke elastisk stof for at selve buksen kan sidde nederst på taljen uden at der vises bar maveskind :)



Sådan - det tog da ikke lang tid. 


25 kommentarer:

  1. Det må man sige er nemt.

    Måske man skulle prøve.

    Kram Marlene

    SvarSlet
  2. Ja Marianne den model er bare så nem dem syede jeg masser af sidste sommer og jeg elsker dem ikke noget der strammer nogen steder og er god til hverdag og til fest :-))))Kram Else
    Skal hilse og sige du er blevet super aktiv på alle områder

    SvarSlet
  3. Du er fuld af skønne ideer, Marianne - tak for dejlig inspiration.

    SvarSlet
  4. @Helle - tak.

    @Sysler fra hverdagen - tænk at jeg har syet noget du ikke allerede har prøvet.

    @byfogt - ja, der er ikke noget der klemmer eller strammer der. Det er nærmest som om man får mere energi.

    @Madame - tak. Er der mon kommet mere ud af at du har fundet din symaskine frem igen. :)

    SvarSlet
  5. Hvor er de flotte! Gad vide om jeg kunne finde ud af det:0))
    Uhmmm nogle lækre frikadeller du har lavet, dem skal jeg ihvertfald lave!
    Knuser og god weekend

    SvarSlet
  6. @Sofie - man bliver afhængig af de bukser.

    @Rimkogeren - OK, men jeg tror da ellers du ville være vaks i sådan et par bukser.

    SvarSlet
  7. Hvor er det en god idé. Ærgeligt at Rimkogeren springer over. Måske han ville have syntes om dem:-) Du ser i hvert fald vaks ud, Marianne. Jeg tror jeg skal overveje et par her i ferien.

    SvarSlet
  8. @Davids Engle - Én gang, så altid. Jeg har lige været ude at købe stof til et par mere. Har faktisk overvejt at jobbe i dem. Det ka jo li så godt lære det her ude west å.

    SvarSlet
  9. Jeg er også total afhængig af den slags bukser, måske man skulle prøve din vejledning :-) Hvor meget stof går der til dine? Bruger du hele bredden af stoffet, så det giver en firkant på evt 140*140 cm?

    SvarSlet
  10. Asking questions are genuinely good thing if you are
    not understanding anything fully, except this paragraph offers pleasant understanding even.

    engineered hardwood floors

    Have a look at my web page ... hardwood floor refinishing

    SvarSlet
  11. The other day, while I was at work, my sister stole my iphone and tested to see if it can survive
    a 30 foot drop, just so she can be a youtube sensation. My iPad is now destroyed and she
    has 83 views. I know this is completely off topic but I had
    to share it with someone!

    Feel free to surf to my site ... hardwood floors

    SvarSlet
  12. It's a shame you don't have a donate button! I'd most certainly donate to this excellent blog! I suppose for now i'll settle
    for book-marking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will share
    this site with my Facebook group. Talk soon!


    my webpage toe nail fungus treatments

    SvarSlet
  13. I do not even know the way I stopped up right here, but I assumed
    this submit used to be good. I do not recognize who
    you are but definitely you're going to a famous blogger in the event you are not already. Cheers!

    Have a look at my web blog zetaclear nail fungus relief

    SvarSlet
  14. bookmarked!!, I really like your web site!

    My web blog :: zetaclear nail fungus relief

    SvarSlet
  15. Awesome article.

    Feel free to surf to my page; nail fungus zetaclear

    SvarSlet
  16. Hold nu op en lækker blog du har dig...! Her kommer jeg vist til at bruge laaang tid:-) Super med de bukser, hvis de virkelig er SÅ nemme tror jeg da også jeg kan klare det!!!

    SvarSlet
  17. Asking questions are actually fastidious thing if you are not understanding something totally, however this
    piece of writing provides fastidious understanding yet.


    Here is my homepage cleaning.com

    SvarSlet
  18. Nice post. I learn something totally new and challenging on blogs
    I stumbleupon every day. It will always be exciting to read
    through articles from other authors and use a little something from other web sites.


    Review my blog; http://www.juststudents.com/profile/holliehvqc

    SvarSlet
  19. I loved as much as you will receive carried out right here.
    The sketch is tasteful, your authored subject matter stylish.
    nonetheless, you command get bought an impatience over that you
    wish be delivering the following. unwell
    unquestionably come more formerly again since exactly
    the same nearly a lot often inside case you shield this hike.


    my webpage ... http://www.maidbrigade.com

    SvarSlet
  20. When I initially commented I seem to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox
    and now each time a comment is added I receive four emails with the same comment.
    Is there a means you are able to remove me from that service?
    Cheers!
    talladega insurance

    my homepage dwi lawyers minneapolis

    SvarSlet
  21. Hi there, just became alert to your blog through Google, and
    found that it is truly informative. I'm going to watch out for brussels. I'll appreciate if you continue this
    in future. Lots of people will be benefited from your writing.
    Cheers!

    My web blog - burning fat

    SvarSlet
  22. I just like the helpful information you supply to your aгticles.
    I’ll booκmark youг weblog and test once morе right here гegularly.
    I'm quite sure I will be told many new stuff proper right here! Good luck for the next!

    Feel free to visit my web page :: akku bohrschrauber test ()

    SvarSlet
  23. When ѕοmeone wгitеs an post he/ѕhе retaіns the plan οf
    a user in hіs/heг brain thаt how a user сan unԁerstanԁ
    it. Τherefore that's why this paragraph is outstdanding. Thanks!

    Look into my webpage: elektromobil ()

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar