DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 5. januar 2012

Styr på alle IT-stik

I kender sikkert det, at en masse IT-ledninger ligger og flyder på gulvet, eller bliver lagt væk for at blive væk, og helt umulige at finde igen når de skal bruges, og ikke mindst problemet med at huske, hvilken IT-ledning der er til hvad. Løsningen kommer her:

Hvad???? ... kig lige på de næste billeder

Man tager en håndfuld meget store papir-klemmer

Klipper nogle fine mærkater

Klister dem på papirklemmerne

Fifler ledning ind i klemholderne

Sætter klemmer fast på bordkanten 

Nu sidder de lige så fint for enden af mit skrivebord og jeg kan lige hapse den jeg skal bruge

Kan det bruges - så grib endelig idéen

11 kommentarer:

  1. God idé! Den giver jeg lige videre til Jon, der er husets nørd ;)

    SvarSlet
  2. Super ide. Den tror jeg også kan bruges herhjemme;-)

    SvarSlet
  3. Det er da en super god idé:)
    Tak for at dele.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  4. SKØN ide - tusind tak for den.
    Jeg ligger og roder på gulvet efter div. ledninger, når de skal bruges :-( Slut nu!
    Tak for det og en dejlig aften.

    SvarSlet
  5. Ha, sikke en sjov idé! Nu mangler jeg bare en bagkant på bordet... må altså kunne skaffes...! :) Det er en fryd at se alle de kreative ideer du ryster ud af ærmet. Takker :) Liv

    SvarSlet
  6. Nøj hvor smart.

    Nytårskram til dig og tak for alle dine skønne ideer.

    SvarSlet
  7. TAK! Både for ideer og din søde kommentar hos mig. Din blog har reddet mig mere end én gang :-)

    SvarSlet
  8. Skøn idé - nu kommer alle de grimme ledninger til at ligne små kunstværker, og man kan se, hvad der er hvad :-)

    SvarSlet
  9. Super gode ideer du har :-)
    Tror lige jeg låner lidt af dem......

    SvarSlet
  10. Den idé kan jeg godt lide. Stod faktisk forleden med en masse ledninger, og vidste ikke, hvad - hvor eller hvilken ledening der passede hvorhen!
    Tak for tipset :-)

    Hav en dejlig dag

    SvarSlet
  11. DET ER GENIALT!!
    1000 tak! Jeg har netop i dag tænkt, hvor irriterende de ledninger var, og at de bare er alverdens steder.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar