DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 23. marts 2012

Får du væske nok?

Er du også en af dem, der er nødt til at lave lidt regnskab for, at huske den daglige væske. Systemet herunder fungerer fint. Det var markeringstape i neonfarver, der gav mig inspirationen. Tapen kan selvfølgelig også bruges som navneskilte (for dem som har mange børn) eller som vareetiket (for dem som selv laver saftevand) osv. 

  

 


8 kommentarer:

  1. Super idé! De er vildt seje :D

    SvarSlet
  2. Det er da en god idé og de ser jo flotte ud :-)
    Jeg plejer at have en halv liters flaske med på arbejde og den skal være tømt når vi når frokost. Så bliver den fyldt igen og når jeg kører hjem, skal den være tømt. Så har jeg i hvert fald fået den første liter. Derudover ryger der mere vand og the indenbords derhjemme.
    Men jeg er faktisk også nødt til aktivt at bruge systemet med flasken for ellers får jeg ikke drukket nok i løbet af dagen.

    SvarSlet
  3. Aj en god idé. Jeg er en klummer til det med vædsken. Jeg snupper ideen, tak for det :0)

    SvarSlet
  4. De ser cool ud og ideen er rigtig god, jeg "måler" selv mit vand hver dag. Ved dog ikke om du er klar over, at man helst ikke må genbruge den der type plastflasker? De er ikke beregnet til genbrug, og afgiver stoffer, som kan være helbredsskadelige. Og dine etiketter kan jo fint anvendes på drikkedunke som kan købes på apoteker og i sportsforretninger fx.

    SvarSlet
  5. Smart smart smart. Den ide burde jeg nok også tage til mig. Jeg er en ged til at huske væske, så sjælden bliver det til andet end kaffe når jeg står op, og så først væske om aftenen. Her drikker jeg så også voldsomt meget fordi jeg jo mangler væsken.

    Tante sød og....... Hmm jeg vidste det i hvertfald ikke med de flasker der. Så tak for tippet :o)

    SvarSlet
  6. Åh, sikke en god idé, Marianne - jeg havde set tapen, men var ikke klar over, hvad man kan bruge den til. Ha' en dejlig weekend :-)

    SvarSlet
  7. Fantastisk idé . Så sent som idag, blev jeg dårlig pga. væskemangel, så jeg nupper ideen til mig ;)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar