DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 15. juli 2011

Always Ultra

Lige pludselig vil man gerne vise, man har Always Ultra i tasken.


Jeg har hæklet disse Small Bags efter inspiration hos Ditogdut. Synes bare de er så søde og kunne slet ikke stå for dem. Egenlig har jeg lyst til at hækle dem i alle farver, hvilket er meget typisk for mig. Jeg kan bare ikke begrænse mig. Jeg har tvunget mig til at lægge hæklenålen væk efter 4 Small Bags. 2 bliver sendt til veninder og 2 beholder jeg selv. En til tasken og en til kontorskuffen. Og uanset hvor hårdt jeg tænker, så er der bare ikke brug for flere.


Jeg har brugt dette diagram og hæklet en ekstra kant rundt for at få den rigtige størelse. Jeg har hæklet de to stykker sammen og hæklet en lykke og syet en knap på. 



16 kommentarer:

  1. Super seje "covers" ;o)Du er bare en mega kreativ sjæl, der kan mange spændende ting og får mega mange gode ideer. Desværre kan jeg ikke hækle. Men det kan svigermoderen, tak for ideen. God weekend. KH 10na

    SvarSlet
  2. Hvor er de dog skønne - jeg er vild med både farver og mønster!
    Jeg har boller i ovnen efter din opskrift, Marianne, og jeg glæder mig :-)

    SvarSlet
  3. @10na - tak søde. Det er hækletid - du er nok nødt til at lære det:) Find video på internette. Der er mange rigtig gode.

    @Madame - Tak og lækket med bollerne. Jeg skal også igang så der er til weekenden.

    SvarSlet
  4. Hvor er de fine Marianne. Måske jeg skal forsøge mig igen, med at hækle efter diagram! det er ikke nemt for mig, kan du tro. Men nu har jeg jo dit billede at gå efter også :-)

    SvarSlet
  5. @Gitte/ditogdut - det gode ved diagrammer er at det er nemt at bruge opskrifter fra alle lande. Især findes der mange gode hæklebøger på engelsk

    SvarSlet
  6. De er så fine, og kan godt forstå, at du har lyst til bare at fortsætte :o) Tror jeg må se at få lavet mig noget lignende, for de er samtidig med at være fine smadder praktiske. Eneste problem er, at jeg er virkelig dårlig til at hækle efter diagram, men vil prøve at nærstudere det og se om det ikke kan lykkes.

    God dag!

    Kh. Irene

    SvarSlet
  7. @Irene - det slet ikke så svært, når man først kommer igang.

    SvarSlet
  8. Hvor er de flotte - og en god ide ;o) så er man fri for at snige bindet op i ærmet eller noget andet mærkeligt ;o))
    Måske du skulle tage patent ;o) hi hi
    Håber du får en god weekend - klem Tina

    SvarSlet
  9. Hvor er de fine og jeg kan godt forstå at du har lyst til at hækle flere. Måske man kan lokke dig til en lille give away ?

    Kh Mette

    SvarSlet
  10. Hvor er de bare super fine!

    Jeg har sendt dig en award. Kig over hos mig - http://tumlingerogkrudtugler.blogspot.com/

    Jeg håber at du vil lege med! :-)

    SvarSlet
  11. forstår ikke hvordan jeg skal hækle den :(

    Er ny i hækle verden

    Synes ikke jeg kan få den til at se rigtig ud

    SvarSlet
  12. Jeg måtte simpelthen bare igang med sådan nogle små "skjulere"..
    Jeg har selvfølgelig lavet en henvisning hertil på min egen blog. Du kan se resultatet her: designbydalkaer.blogspot.com
    Håber at teksten er i orden.. ellers må du sige til.

    SvarSlet
  13. Hejsa jeg er helt vild med din side og har henvist til din always opskrift via min blog www.mosterskuffert@blogspot.com
    hilsen din fan Diana

    SvarSlet
  14. kan ikke finde ud af det:-(((((((

    SvarSlet
  15. Sikke da en god ide med en always skjuler :-) jeg bruger det ikke selv mere, men jeg tror jeg vil forære nogen til min datter og mine svigerdøtre :-)
    Hilsen Jette

    SvarSlet
  16. Rigtig flotte, men jeg kan heller ikke hækle efter diagram, så måske kunne en af jer med lidt tid og lyst, lave en hækle opskrift til os "diagram analfabeter" ;)
    Hilsen Eva.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar