DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 11. januar 2012

Nu på hjul!

De af jer, som har brændeovn, ved at en fyldt kurv kan være temmelig tung. Alligevel flytter jeg på den hele tiden. Hen til brændeovn for at fylde på og lidt tilbage til væg igen, så den ikke fylder så meget + vildt anstrængende når der skal støvsuges. Derfor har min kurv fået hjul eller mere præcis, den står nu på en "flyttehund". Det virker fantastisk.




6 kommentarer:

  1. DET var da en glimrende idé:)

    Knus og krma herfra

    SvarSlet
  2. Super og pris-overkommelig ide :)

    SvarSlet
  3. Rigtig god idé! Jeg kender også problemet med at flytte rundt på en tung brændekurv :-)

    SvarSlet
  4. I was suggested this website by my cousin.

    I'm not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my problem. You're amazing!
    Thanks!

    my weblog ... zetaclear nail fungus relief

    SvarSlet
  5. I've been surfing online greater than three hours lately, but I never found any attention-grabbing article like yours. It is lovely value enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made just right content material as you probably did, the internet will likely be a lot more useful than ever before.
    text to speech

    Also visit my web-site ... best loan companies

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar