DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 13. oktober 2011

Intet er så skidt.......,

...at det ikke er godt for noget andet. I ren kedsomhed under en flyrejse hapsede jeg en Pringles.


Den første chips jeg tog ind i munden smagte nøjagtig lige så dårligt, som jeg havde frygtet, men kedsomheden var stærk nok til, at jeg åd hele pakken. Øv, øv. Da jeg bagefter sad med den tomme bøtte, kom jeg til at tænke på, at jeg her i blogland har set, at disse dåser kan omdesignes til de dejligste snorholdere.


Da jeg kom hjem, fandt jeg papir fra Søstrene Grene, snor, lim og saks og gik igang.


Ved at klippe lidt hvidt papir og et udvalgt mønster fra en serviet, fik jeg lavet en etiket, så ingen mand i dette land, kan være i tvivl om, hvad det helt præcist er, jeg har lavet. Jeg er så tilfreds med dåsen, at jeg gerne vil lavet flere dåser til alle mine forskellige gavebånd.


Men jeg nægter alstå at æde flere af de totalt kedelige chips og jeg ved egenetlig heller ikke, om man kan købe dem i butikkerne herhjemme. Ved du noget?

12 kommentarer:

  1. Aiii... jeg er (desværre) vild med Pringles og andet udsundt chips-stads! Så jeg kunne nemt kværne en STOR dåse... hvis det sku' være! :-D

    Vil prøve at huske at gemme de tomme dåser for fremtiden, for de ER smarte til div.!

    SvarSlet
  2. Super cool ide til snor :o)
    Har en søn der ELSKER pringles mangen til, så jeg gemme også i ny og næ ;o)

    SvarSlet
  3. Kim's har vist også produceret nogle chips i rør, men om kvaliteten er bedre ved jeg ikke...
    Super god ide.
    Rørene er også gode at gemme til at støbe stearinlys i ;)

    SvarSlet
  4. hej Marianne

    Super go´ idé med snor holder ...
    jeg har mange pringles dåser stående (de høje) ...
    Familien elsker dem .... og jeg kan da også fristes .... men absolut ikke til sour cream and onion .....
    tror da nok du kan få de små ..måske i føtex :o)
    (hvis du skulle blive fristet

    SvarSlet
  5. Har lige set de små dåser forleden i ??? ...
    Hmm... øv kan ikke huske det - men de var henne ved kassen ;0)

    SvarSlet
  6. Fin idé, så man undgår musereder af sammenfiltret snor.. Netto har de små bøtter Pringles, oppe ved kassen sammen med de andre smånipsere, man kan blive fristet af, når man står og keder sig i køen.

    SvarSlet
  7. Rigtig god ide - også til clips eller blyanter eller elastikker eller... :)

    SvarSlet
  8. Intet ondt uden det er godt for noget, og nu har du svært ved at tabe tråden - God weekend :-)

    SvarSlet
  9. Hvor blev den bare flot.
    Og en super god ide.
    Ja! jeg har også set dem hos Netto.
    Så du må kende nogen, der kan spise chipsene og gemme bøtterne til dig...

    Ha´en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  10. Sikke en skøn idé - den tager jeg straks til mig :-)

    SvarSlet
  11. også en super smart ide fra dig :)

    SvarSlet
  12. It is not uniformly productive, that is, distinct people
    today will have distinctive final results. In other words is
    there any science at the rear of the claims.


    My page - phpmadesimple.info

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar