DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 6. marts 2012

Muffins over hele huset

Så gik jeg igang med muffins. 20 styk - stod der i opskriften og så regnede ja da med, at det passede. Men, men, men. Først tænkte jeg, at der nok skulle rigeligt i hver muffinsform, for at det kunne passe. Det betød at alle muffins på første plade flød over og blev nærmest til en bradepande!!! 


Næste plade blev middel fyldt, men de hævede også vildt. 3 plade blev god. Har nok bagt ca 44 muffins og en bradepande!!! 


Godt jeg købte alle farvevarianter hos Søstrene Grene, for ellers havde der været panico, panico her i huset. Nu er der bare muffins !! 

De skulle have været fotograferet i dagslys - beklager.









9 kommentarer:

  1. så er der bare tilbage at håbe at opskriften er god, når nu du har SÅ mange muffins :)

    SvarSlet
  2. Oj oj de ser bare gode ud. Det lader til at man godt kan spare lidt på dejen og få flere ud af det. Velbekomme :)

    SvarSlet
  3. Du milde muffin!!
    *SMIL*
    Uhm ser godt ud.....

    SvarSlet
  4. UHMMMMMMM dagslys eller ej de ser vild gode ud da nam nam :oP tungen ud

    SvarSlet
  5. Dejlige muffins ;) Jeg har også lært på den måde, at der kun skal dej halv op i formen, det kunne de nu godt skrive i opskriften :)

    SvarSlet
  6. Håber de kan fryses :o)

    SvarSlet
  7. MUMS...de ser dejlige ud...hvor blev jeg kagesulten...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet
  8. Åh, hvor ser det lækkert ud!!! Bruger du en særlig veganer-opskrift?

    SvarSlet
  9. Åh, de ser rigtig lækre ud :)
    I de opskrifter jeg har, svinger det lidt mellem hvor meget de skriver der skal i, men de fleste skriver de kun ca. skal fyldes halvt op med dej.

    Jeg har i øvrigt en give away igang på min blog, som jeg tænkte måske kunne være noget for dig?

    Smil fra Carina
    inascarinas.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar