DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 28. september 2015

Jeg er tilbage

Jeg har besluttet at prøve med bloggen igen. Savner at lave indlæg og savner at følge med hos jer. Da jeg åbnede bloggen, kunne jeg godt se, at mit lay-out trænger til en overhaling, men det må komme i små step. Lige nu vil jeg bare lave indlæg og indlæg og indlæg.

Siden jeg var her sidst, er der sket det, at mit dejlige hus er blevet solgt. Solgt!! Jeg er faktisk allerede flyttet ud af mit hus. Det var en mega stor beslutning, men det føles helt rigtig.

Inden jeg går helt skrive amok, vil jeg lige vise lidt billeder fra mit gamle hus, som der jo var en vis karma over.


















Nå - ja, så ku jeg ikke lige begrænse mig - flot hvis du kiggede med helt her ned :) 


6 kommentarer:

  1. Jeg var da nødt til at se alle billederne; hvor er det et dejligt hus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jeg har godt nok også været glad for at bo der.

      Slet
  2. Så flot og rart indvendigt og dejlige omgivelser rundt om huset! Kan godt forstå din vemod... Men super dejligt at du er tilbage på bloggen! :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det blev 15 år i huset, men heldigvis kun 1 års pause på bloggen. Glæder mig til at komme igang igen.

      Slet
  3. Dejligt at hører fra dig igen :0)
    Det er et skønt hus du har videregivet. Dejlige billeder.
    Velkommen tilbage :0)

    SvarSlet
  4. Dejligt at du er tilbage :-) Jeg har selv været lidt on and off på min blog i lange perioder - måske når man lidt mæthed af det og så skal man bare holde en pause, så kommer lysten igen :-) Fedt hus! Total drømmehus - håber du har fået et nyt dejligt hjem, som du kan præge med din kreativitet <3

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar