DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 1. marts 2014

Hjemløs

I går var det min sidste dag i kunstnerfællesskabet Galleri F12. Jeg har været med i mere end et år og det har været vildt godt og det har virkelig overbevist mig selv om, at kunstnerlivet - det er mig.

Men hvorfor så stoppe på F12 - hmmm - kunne bare mærke, at de komplikationer der kan være, når mange hele tiden skal blive enige, begyndte at fylde for meget og da jeg kunne mærke, det begyndte at forstyrre min kreativitet, besluttede jeg mig for at sige op.

Nu er jeg så på en måde hjemløs. Jeg har selvfølgelig mit atelier og kursuslokale på hjemmeadressen, meeen altså ikke noget Galleri. !!! Jeg tænker så det brager - for - skal jeg finde et Galleri der vil udstille mine malerier  - skal jeg lave et showroom til mine malerier - skal jeg starte mit eget Galleri ?

Tænke - tænke - tænke !


2 kommentarer:

  1. Hvad med et virtuelt showroom - indtil du finder ud af noget IRL .. ? du kender måske MyArtSpace.dk?

    SvarSlet
  2. Det er store beslutninger du skal træffe. Håber du finder et kommende hjem, hvor det at blive enig med andre ikke fylder for meget i dine kreativitet. For ja, det må virke dræbende, at man hele tiden skal blive enig om alt. Håber virkelig det lykkes for dig.

    kh. LIs

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar