DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 2. marts 2014

Jeg har fået øje på noget !!!

Hallo - nu går jeg bare rundt og holder vejret - for jeg har lige fået øje på noget !!!

Lige midt i byens skønneste kvarter, ligger det allerbedste butikslokale !!!

Ja, jeg var faktisk bare ude for at shoppe og ose lidt - og så lige pludselig ser jeg, at der er kommet store klistermærker på vinduet i den skønneste butik af alle i Hernings Latinerkvarter. Netop som jeg lige er blevet hjemløs !!!

Uuuuhhhaaaa - jeg trækker stadig ikke vejret - og jeg glemte også helt at shoppe - nok første gang jeg er kommet hjem uden, at dankort har været i brug !!!

Nu sidder jeg i den store lænestol og drømmer - drømmer, drømmer, drømmer.


7 kommentarer:

  1. Sikke spændende! Jeg krydser fingre for, at du får neglene i lokalet :-)

    SvarSlet
  2. Skønt med drømme, men håber også at de kan realiseres :-) Kh. Bella

    SvarSlet
  3. Spændende at drømme og drømme koster jo ingenting ;) Spændt på om det bliver ved drømmene eller....

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. De kreative ting du viser her - ligner da noget der skal have et gallere :)
    Håber du finder ud af om de skal realiseres - dine drømme.
    Mvh

    SvarSlet
  6. Hvor spændende - håber det blir som du drømmer om :)

    SvarSlet
  7. Det er spændende... glæder mig til at læse mere. pøj-pøj :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar