DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 16. oktober 2011

Dessert for hæklefolket

Jeg må lige dele noget med jer. Jeg var på bibliotektet og havde rigtig god tid til at dimse rundt og kigge efter gode inspirationsbøger. Jeg fandt rigtig mange gode og isæt denne hæklebog er en ren dessert for hæklefolket.

Beyond the Square Crocket Motifs af Edie Eckman

Bogen er vist rimelig ny og fyldt med alverdens udgaver af hækkelede trekanter, firkanter, femkanter, sekskanter, cirkler, stjerner og blomster. Mønster og farver er så smukke og inspirerende at man straks må igang. Alle vejledninger er illustreret med diagram og beskrevet på engelsk (måske en lille udfordring, men brug eventuelt Google Translate som hjælp)

22 kommentarer:

  1. Tak for din søde ord mine skovturs-billeder.
    Og tak for tippet ang. denne bog!
    Den ser rigtig god og inspirerende ud, så jeg har straks reserveret den på mit nærmeste bibliotek.

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt at se - sådan en bog kunne jeg finde på at købe bare for at have at kigge i, selv om jeg desværre har glemt, hvordan man hækler.

    SvarSlet
  3. Mystisk, biblioteket kender ikke bogen (Beyond the Square Crocket Motifs)

    Har også prøvet at søge på den store, men heller ikke resultat :(

    Tusind tak, for din skønne blog, tips og ideer. LOVE IT.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar