DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 14. december 2011

Flere julehjerter

Mit perlelager er blevet meget stort, så jeg tænkte, jeg lige måtte prøve at lave perlehjerter på ståltråd. De blev rigtig søde og er enkle at lave. Jeg har hængt mine direkte på væggen med små søm. 2 og 2 sammen hist og pist. De ville garanteret også være søde i en uro eller hængt op på juletræet. Ja, de kan jo bare hænge overalt.


Et stykke ståltråd med med perler og formet som et hjerte.


Klip ca. en 1/2 m ståltråd og bøj den på midten. Snog ståltråden rund om en blytant for at få en lykke til at hænge hjertet op i . Sæt lige mange perler på hver stykke ståltråd og snog ståltråden sammen til sidst. 


Klip enderne af. Lad dem eventuelt være lidt lange og lad dem sidde tilfældigt. Det ser sødt ud.





18 kommentarer:

  1. Hvor er de søde :) og god idé til at få tømt lidt ud i perlelageret...

    Karen

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine :) Tænker at ideen også sagtens kan udvides til resten af året.. Som cirkler feks, og i årstidens farver. Nej nu kører min fantasi da helt vildt, for jeg kan se flere muligheder for mig :)

    Tak for den, og rigtig god aften
    Henriette

    SvarSlet
  3. Jeg er forresten helt vild med din cykelkurv og sadel.. Har pinnet dine billeder på Pinterest, og linket er selvfølgelig her til dig. Hvis ikke du ved hvad Pinterest er, så er det en virtuel form for opslagstavle, hvor man kan pinne alle billeder fra nettet på. Jeg lægger et link til min egen side her, til dig så du kan se hvad jeg mener:

    http://pinterest.com/henriettehald/crotcheting-inspirations/

    Der er en million fantastiske ideer og andre ting derinde og jeg er hooked må jeg indrømme. Eneste problem.. der er ikke nok tid i verden hihi.

    Kh Henriette

    SvarSlet
  4. Så søte julehjerter du har laget :-)
    Ta deg en tur innom hos meg, regner med du kjenner deg igjen ;-)

    Ha en god førjulstorsdag:-)
    Klem fra Rita

    SvarSlet
  5. Hvor er de skønne, Marianne! Jeg er sikker på, at sådan et hjerte også vil vække begejstring hos min lille 'prinsesse'.

    SvarSlet
  6. Very good info. Lucky me I came across your
    site by chance (stumbleupon). I have bookmarked it for later!


    Here is my site ... zetaclear nail fungus relief

    SvarSlet
  7. Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment but after I clicked
    submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing all that over again.
    Anyway, just wanted to say superb blog!
    refinishing hardwood floors

    SvarSlet
  8. I know this website presents quality based articles and
    other material, is there any other site which presents these kinds of data in quality?


    Also visit my web page :: hardwood

    SvarSlet
  9. Thanks for the marvelous posting! I seriously enjoyed
    reading it, you are a great author. I will be sure to
    bookmark your blog and definitely will come back sometime soon.
    I want to encourage you to definitely continue
    your great posts, have a nice morning!

    My weblog zetaclear reviews

    SvarSlet
  10. When someone writes an article he/she keeps the
    plan of a user in his/her brain that how a user can understand it.
    Therefore that's why this post is outstdanding. Thanks!

    Also visit my web blog - zetaclear side effects

    SvarSlet
  11. I always spent my half an hour to read this web site's posts everyday along with a mug of coffee.

    Visit my site :: housekeeping job description

    SvarSlet
  12. Everyone loves it when people get together and share opinions.
    Great site, keep it up!

    My blog phoenix house cleaning

    SvarSlet
  13. Everyone loves it when people get together and share opinions.
    Great site, keep it up!

    Here is my homepage phoenix house cleaning
    my website: phoenix house cleaning

    SvarSlet
  14. It's remarkable in favor of me to have a site, which is useful for my know-how. thanks admin

    Here is my web site - veterinarycontinuingeducation.com

    SvarSlet
  15. I have been surfing online more than three hours today, yet I never found any interesting article like yours.

    It is pretty worth enough for me. In my view, if all webmasters and bloggers made good content as you
    did, the net will be much more useful than ever before.


    Feel free to surf to my web page :: hair treatment

    SvarSlet
  16. Hello there I am so happy I found your blog, I really found you by accident, while I was looking on Bing for something else, Regardless I am here now and would just like to say
    thanks a lot for a incredible post and a all round
    exciting blog (I also love the theme/design), I don’t have time to go through it all at the minute but I have book-marked it and also
    added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read more, Please do keep up the great jo.

    cooking recipes

    Also visit my site; card credit payment services

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar