DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 19. december 2011

Chokolade-lakrids-mandler

Nam, nam. Jeg har været i gang med lækkerier. Fik en opskrift på Chokolade-lakrids-mandler af veninde. "Den er fra Go' morgen Danmark og ikke spor svær" sagde hun og så gik jeg igang.

Som gave eller blot til hjemmehygge

Lakridspulver fra Panduro

Mandler ristet i ovn, dyppet i chokolade og vendt i lakridspulver og cacao

Genbrug af NessCafe glas og stof klippet med zig-zag saks

Manillamærke med opskrift på bagsiden 

Klar, parat, julehygge

14 kommentarer:

  1. MUMS, siger jeg bare. Det må prøves, men så skal jeg vist have fat i noget lakridspulver fra Danmark - det kan nok ikke fås her.

    SvarSlet
  2. Nam Nam de ser bare gode ud, smager de meget af lakrids?? Dem vil jeg bestemt prøve at lave, dejligt med en ny version af de " gamle"..
    Ha' en dejlig jul
    Knus Tina

    SvarSlet
  3. Dem skal jeg helt sikkert lave. Min svigerinde talte om dem i søndags. Hun havde også set morgen-TV. Blander du kakao med lakridspulveret?
    Kh. Kate

    SvarSlet
  4. Sådan nogle lavede vi i aftes og uha, de smager godt. De kan både laves med mørk og hvid chokolade og det er svært at vælge hvilken der er bedst ;)

    SvarSlet
  5. Uhmm... det må jeg prøve.
    Er det bare Alm. cacao pulver?

    Ha´en dejlig Juledag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  6. Øj de ser gode ud, måske jeg skulle prøve dem, men er ikke vild med lakrids men...... familien.....

    Kram Marlene

    P.S. har skrevet mail til dig, har du set den??

    SvarSlet
  7. @Lulufant: der er god lakridssmag i pulveret fra Panduro.
    @Davids Engel: Cacao og lakridspulver blandes sammen.
    @Mette B: Hvid chokolade - det skal jeg prøve.
    @indretning med farver: helt alm. cacaopulver
    @Sysler: de er garanteret også gode uden lakridspulver.

    SvarSlet
  8. Ej hvor fantastisk - har simpelthen ikke kunnet finde en hyggelig gave til min moster. Nu er det jo klart at hun skal have glas med mandler i alle afskygninger!
    Tak for inspiration.

    SvarSlet
  9. MUUUUUUMS hvor de ser gode ud :-) Føler jeg let bliver lokket i "fordærv" på din blog :-) Dem her MÅ jeg prøve - tak for opskriften.

    SvarSlet
  10. Uhmmmm .... så fik jeg afprøvet din opskrift i dag. De smager dælme godt. Det bliver ikke sidste gang.

    SvarSlet
  11. Prøv at blande kanel i cacao-pulveret hvis ikke du kan lide lakrids... det er garanteret også godt :P

    SvarSlet
  12. Mmm.. Lakrids + choko = skøn kombo. Det må prøves! Hvor er din blog fin. Tak for kigget :)
    ~Sheila~

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar