DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 16. september 2011

Det matcher

Jeg vil gerne lige vise jer, hvordan mine billig indkøbte Budapest ure matcher mine home created fingerringe. 




Har jo på en måde lyst til, at vise jer alt, hvad jeg købte i Budapest, men synes alligevel i skal skånes for billedespam. Jeg vil derfor nøjes med at nævne, at sko og tasker er mega billig i det land og kan fåes i stort set alle butikker. Gæt om det betød, at jeg gik shop amok.

12 kommentarer:

  1. Jeg vil da rigtig gerne se hvad du købte?

    Ure og ringe passer super flot til hinanden.

    Stort kram marlene

    SvarSlet
  2. godmorgen søde Marianne

    ja ure går du da ikke ned på ...
    og i skønne matchende farver
    Ringene .... vildt fede ....

    Hvad du ellers købte .... jo det ville jeg da såmend også gerne se :o)

    kram♥ og go lørdag :o)

    SvarSlet
  3. Det ser rigtig godt ud.
    Du kan jo spamme os med dine køb, når du skal vise dine kreationer, ligesom i dette indlæg.
    Jeg vil nemlig også gerne se, hvad du har købt med hjem :0)
    God weekend ☺

    SvarSlet
  4. Hvor er det skønne farver og hvor er det skønt med farver:)
    Spændende hvor længe urene går? - og som de andre herover vil jeg da også gerne ser billeder af resten af dine indkøb!
    Hav en dejlig lørdag.

    SvarSlet
  5. sikken det hele passer fint sammen :) jeg er nysgerrig hvad du mere har købt ... må man se !!


    :)

    SvarSlet
  6. Det ser da bare sejt ud...
    De er rigtig flotte dine ringe..
    Ha´en dejlig weekend.

    Knus Susi

    SvarSlet
  7. Wauw, så flot, Marianne! Vi vil altså meget gerne se dine nye sko og tasker.

    SvarSlet
  8. Ser ser flot ud - og nye tasker og sko - hvorfor må vi ikke se dem z??!! ;0))

    SvarSlet
  9. Hvor er de skønne !
    Og hvor er du brun.
    :-)

    SvarSlet
  10. Supersmart - Vis endlig frem :-)

    SvarSlet
  11. Hvor er de ure og ringe rå! Lad os se nogle flere indkøb :-)

    SvarSlet
  12. Hej :-)

    Jeg har tildelt dig en award. Tak et kig ind til mig.

    K.H June

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar