DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 28. september 2011

Lampe undervejs

Nu er jeg endelig kommet dertil hvor hæklede blomster skal blive til lampe. Montagen er begyndt og jeg fifler med nål, tråd, hæklede blomster og kæmpe uhåndterlig lampeskærm.


Har prøvet at sidde i sofa, på gulv, ved spisebord, stå ved køkkenbord - alt er lige besværligt, men det værste er da lige godt, at jeg kan se, at de cirka ottehundredetusinde blomster jeg har hæklet slet ikke er nok. Pyh-ha. Så nu er hæklenålen igen fundet frem.

13 kommentarer:

  1. Men hold nu op, hvor bliver det også det besværlige arbejde værd.
    Den bliver godt nok flot :o)

    SvarSlet
  2. Herlig og fargerik lampe, og ganske unik vil jeg tro :-)
    En sånn lampe bringer virkelig fram smilet :-)

    Klem fra Rita

    SvarSlet
  3. Sikke nogle lækre farver :) men jeg kan godt nok ikke lige se hvordan det ender.

    SvarSlet
  4. Sikke da et projekt!!!

    Åh, de stribede støvler du viser i forrige indlæg prøvede jeg i Barcelona. SUK!! De er lækre, men pga. prisen besindede jeg mig: jeg måtte jo spørge mig selv: "Nice to have or need to have"? Så de blev stående...

    SvarSlet
  5. Den bliver skøn, Marianne - et festfyrværkeri! Jeg glæder mig til at se den færdig!

    SvarSlet
  6. Nøj den glæder jeg mig til at se når den bliver færdig. Er det en alm rispapirlampe?

    SvarSlet
  7. Den lampe bliver bare for fed.. Du bliver nødt til at inviteret til blogtræf/nørkledag så vi kan se det færdige resultat Marianne :-)

    Kh Gitte

    SvarSlet
  8. @Helle - ja rispapir - stor oval
    @Gitte - ville da gerne lave blogtræf, men hvor er min tid???

    SvarSlet
  9. hold nu kæft du kan bare det p*s, det skal nok blive rigtig flot!

    SvarSlet
  10. Den ser spændende ud...
    Glæder mig til at se den færdig.
    Den kommer helt klart til at give et hyggeligt lys...

    Ha´en dejlig dag.
    Knus Susi

    SvarSlet
  11. Tak for din hilsen. Jeg fik udgivet mit indlæg for tidligt. Det kommer igen i aften med kommentar :-)
    Sikke et arbejde, hvor bliver den flot og anderledes.

    SvarSlet
  12. Hold da op hvor bliver den flot! Fantastisk stykke arbejde!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar