DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 18. november 2011

Hæklet sengetæppe

Her ses første spadestik til hæklet sengetæppe. Hvis det tog 100 at hækle lampe, så kan jeg lige regne ud, det vil tage 1 mill år at hækle sengetæppe. Hmm hmmm. Men jeg har besluttet det skal være, så det er bare i gang. Jeg har ikke helt besluttet om det skal være ene af firkanter eller om der skal mixes lidt. Vi får se.

9 kommentarer:

  1. fine farver tror det bliver godt og glæder mig til at se mere :)

    SvarSlet
  2. Tror nok at jeg ville vælge flere mønstre. Hvis det tager en million år, er det rart med lidt variation.:-D Tror at vinteren gør at man får lyst til at lave tæpper - og hækle små lapper er hyggelige, at sidde med her i den mørke tid - MEN stadigvæk et stort arbejde. God fornøjelse

    SvarSlet
  3. Det skal nok blive flot når du er færdig.

    SvarSlet
  4. Sådan et tæppe hækledejeg engang - jeg glæder mig til at se, når dit er færdigt!

    SvarSlet
  5. Kan godt forstå du har lysten til at lave sådan et tæppe :)
    Jeg er bare ikke gået i gang endnu, måske jeg bliver inspireret af dit projekt?!

    SvarSlet
  6. Jeg har været i gang med et lignende projekt, i guderne skal vide, hvor lang tid. Men det lever stadig et stille liv, der bliver pustet lidt til ind imellem andre projekter :-)

    Jeg synes det er et stort arbejde, men jeg er også blot en nybegynder i hækling. Og firkanterne og jeg har en fin indbyrdes aftale om, at det aldrig bliver os to på fuld tid :-)

    Glæder mig stadig til det en dag kan pryde min seng (der desværre er kæmpe-stor)..

    Lækker lækker blog du har - glæder mig til at følge den og dig :-)

    SvarSlet
  7. hehe vi kan se hvem af os der først bliver færdige :p
    det skal nok nå at hænge os langt ud af halsen, inden vi er nået halvvejs. ;)

    SvarSlet
  8. Så lekre farger og deilig teppe. :-D

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar