DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 13. november 2011

Lampe Finale

Så blev jeg endelig færdig med lampen. Det var et langsommeligt arbejde, men jeg er helt tilfreds. Den er så farvestrålende at den skaber hæftig blikfang, men den er også så sjov at den gerne må tage blikfang.


Den har ikke fået sin endelige plads endnu, men blev bare slynget op på en ledig lampekrog. Havde bare brug for at gå og kigge på den, tæt på og langt fra, oppe og nede fra, med og uden lys. Jeg er ved at beslutte, hvor den skal have sin endelig plads. (og lur mig om jeg ikke kunne finde på at hækle en ledning i turkis - se DIY i venstre spalte).


17 kommentarer:

  1. Wow, et festfyrværkeri - hvor er den flot!

    SvarSlet
  2. Hvor er den fed!! Men er dog bekymret hvis lampen bliver alt for varm:-/

    SvarSlet
  3. En herlig farge-bonansa !!! Denne var veldig kul :) Tar igjen alle de flotte fargene du har i stuen .

    God søndag !
    Klem fra Janne

    SvarSlet
  4. Hold da den er da blevet flot.
    Og nok det første man får øje på, når man træder ind...smiler..

    Ha´en dejlig Søndag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Vildt! Hvor er den blevet super fed og festlig! Tror bestemt en turkis ledning vil klæde den. Tillykke med projektet!
    /Liv

    SvarSlet
  6. Wow! Vad cool den blev! Klart att du skall virka en turkos sladd med ;-)

    SvarSlet
  7. den er da super fin og lyse op dejlige farver :)

    SvarSlet
  8. Er vild med den. Sådan en ville sikkert aldrig komme op at hænge i mit hjem, men derfor kan man jo godt svømme hen i fantasien :)

    SvarSlet
  9. Den er bare sjov den lampe.

    Skønne farver, man bliver helt glad i låget af at kigge på den.

    God søndag

    SvarSlet
  10. Er netop blevet opmærksom på din side, rigtig mange gode idéer. Tak for det, lampen er rigtig skøn.
    Venlig hilsen Mette
    PS Jeg har en giveaway, der måske var noget for dig.http://re-de-sign.blogspot.com/2011/11/giveaway.html

    SvarSlet
  11. Hvor er det blevet fin. Super festlig - jeg er sikker på den vækker glæde hvor den end kommer til at hænge.

    SvarSlet
  12. Hold nu op hvor er den bare FED...
    Sikke et fyrværkeri af farver...
    Godt gået...

    SvarSlet
  13. uha den er smuk og farveglad .... og matcher sååå fint tingene på din skænk :O)
    forstår godt du er glad for den
    knus♥

    SvarSlet
  14. WOW hvor er resultatet af dit arbejde blevet flot. Den må da lyse helt fantastisk op!
    Lægger du et billede ind når den hænger på sin plads med lys i?
    Tillykke med den.
    pst.. kunne også være sød i en mindre model i hyggekrogen :D

    SvarSlet
  15. wauw hvor imponerende!! Virkelig flot.
    KH. Viola

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar