DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 22. december 2011

Næsten klar med julegaver

Fik lige pakke nogle af julegaverne ind. I aften er der nemlig "vi mødes over en kop glögg og fordeler julegaver". Nogen skal jo holde juleaften i Århus, Silkeborg, Skanderborg og Herning. Så der er lidt logistik der skal styres.  
 
Klar, parat, jul 

Gavepapir og kort fra Tiger

Manillamærker og silkebånd fra Søstrene Grene

9 kommentarer:

  1. Sikken mange fine pakke.
    Ønsker dig en Glædelig Jul.

    Knus Susi

    SvarSlet
  2. Sikke fine pakker. Jeg vil gerne på din gaveliste :-)

    tak for dit tilbud om at købe lakridspulver. Jeg fandt det dog i Matas i går, så idag skal jeg hjem og prøve din opskrift af.

    Ønsker dig og dine en rigtig glædelig jul.

    SvarSlet
  3. Uhmmmm, hvor ser pakkerne indbydende ud:D
    Glædelig jul!

    SvarSlet
  4. hej Marianne...sikke flittig du har været ..(som altid)uhhm har lige tjekket dine choko-lakrids mandler ud..dem må jeg da lige prøve..jeg var en smut forbi Herning centret i aftes , og da jeg kom ud, holdt der den sødeste hvide bil..med røde sommer fugle.parkeret ved siden af min bil :) , jeg smilte lige og tænkte , hov den syntes jeg ,jeg har set før..med mindre i er flere om temaet..måske var det dig, måske ikke..
    jeg vil lige ønske dig en rigtig glædelig jul..mange hilsner fra Diana

    SvarSlet
  5. Smukke pakker. Rigtig glædelig jul.
    KH Jette

    SvarSlet
  6. Sikke et dejligt syn, Marianne - det er da utrolig, hvad man kan få af smukke ting hos Tiger og Søstrene Grene.
    Glædelig jul!

    SvarSlet
  7. Man kan næsten ikke nænne at åbne de fine pakker..:-)
    De er så flotte.

    Rigtig glædelig jul fra Lisbeth

    SvarSlet
  8. ønsker dig en dejlig jul :)

    SvarSlet
  9. Fargekick på din blogg - det liker jeg :-) Blir følger :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar