DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 11. december 2011

Stjernearmbånd

Så har jeg dimset lidt med smykker igen. Det er gangske enkelt, for jeg havde armbåndene i forvejen. Købte to keramiske stjerne på messen "Kreative Dage", fandt 2 blomster i perlekassen og bandt det hele på med med læddersnor.



Det ene er en gave som ryger afsted med posten i aften.

 

Det andet beholder jeg på egen arm.



7 kommentarer:

  1. super flotte og klædelige.
    Jeg har været til julkemarked i ridehuset i Århus hvor der var mange boder med bl.a hjemmelavede smykker - du ville sagtens ku ha´din egen bod sådan et sted - folk ville stå i kø for at købe dine flotte ting :-)

    SvarSlet
  2. Aij, hvor er det flot Marianne! Du er fantastisk til farver og se bare, hvordan æsken matcher de fine farver i armbåndet.

    SvarSlet
  3. Hvem der bare var på din gaveliste. Det enkle er oftest det smukkeste, og disse er enkle, smarte og ungdommelige.

    SvarSlet
  4. Sindsyg flotte:) Og som Fru Olsen, skriver "hvem der bare var på din gaveliste" ;)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fine! en super fin gaveidé :)

    Karen

    SvarSlet
  6. Fantastiske...!

    Du er jo en smykke designer af rang...:-)
    Hvor får du tiden til at lave alle dine projekter,synes selv at bare det at få julen op at stå tager kræver sin mand(kvinde)..:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar