DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 11. februar 2012

Smykkeholic

Der er ikke noget at gøre. Jeg er vild med smykker og jeg elsker at lave dem selv. For tiden er det enkle smykker med store keramiske perler der tænder mig. 



For noget tid siden mødte jeg en høj, flot, slank pige klædt i udelukkende sort tøj. Om halsen havde hun dette smykke som lyste op i alt det sorte. Jeg kunne straks kende smykket, som var lavet af mig og jeg blev mega stolt og glad over at se denne pige bære mit smykke.




Det var selvfølgelig lige det, der gjorde, at jeg nærmest løb hjem for at lave flere smykker. 




Til venindegaver, værtindegaver og til salg. Nogle af smykkerne er allerede på vej med posten.  





18 kommentarer:

  1. Hejsa
    Hvor er de flotte :)

    hvordan køber man hos dig? Hvad koster en lang halskæde?
    Hilsen
    Anne-Birte:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Birte
      Normalt sælger jeg mine smykker hos Butik Waldo "www.Waldo.dk". Men du kan også købes direkte hos mig til kr. 85,- + porto - hvis jeg skal sende med post.

      Slet
  2. Hvor er de super flotte og samtidig enkle. Kunne godt forestille mig at de er smukke til ensfarvet tøj. Den mørkeblå kugle er godt nok flot

    SvarSlet
  3. Hvor er de skønne, Marianne - de må være dødsmarte til sort tøj!

    SvarSlet
  4. Skønne er de. Jeg har også just lavet lignende halskæder idag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Groovymama
      Jeg har lige været inde og kigge hos dig. Er viiilllldddd med dine kjoler. Syer du på bestilling for så er jeg interesseret.

      Slet
  5. SÅ flotte. Jeg har et par stykker, der minder om dem, men jeg er helt solgt i dine perler. Især den mørkeblå er fantastisk!

    SvarSlet
  6. Rigtig fine kæder. Hvor har du de flotte æsker fra? Laver du dem selv??

    SvarSlet
    Svar
    1. Æskerne er købt hos Søsterne Grene for noget tid siden. Ved ikke om der stadig har dem, men du kan da forsøge. :)

      Slet
    2. Det må jeg da lige holde øje med i hvert fald :-)

      Slet
  7. Jeg kan godt forstå du blev stolt:) de er også godt nok flotte:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. De er vildt smarte , jeg må indrømme at jeg også sidder og venter med dankortet vil vildt gerne købe en til mig selv ?? ;)

    SvarSlet
  9. Jeg bliver så glad, når jeg besøger din blog. Der er smæk på farverne og hvor er det skønt.
    Jeg går selv meget i sort tøj og bruger netop pang-smykker som blikfang (hvordan det så lykkes mig altid at bruge turkis, ved jeg sørme ikke ;-).

    Super genialt med båndene. Du ville korse dig, hvis du så min kurv!! Det må der gøres noget ved. Tak for idéen.

    SvarSlet
  10. Så koselig å treffe på noen som bruker smykket ditt :-)
    Herlige farger :-)
    Klem fra Rita

    SvarSlet
  11. Du går da helt amok.
    Virklig smukke farver de perler har.

    Ha´en dejlig Søndag

    Knus Susi

    SvarSlet
  12. De er vildt lækre, man bliver jo i godt humør af at kigge på dem...

    SvarSlet
  13. Jeg har en der ligner lidt - en tynd guldhalskæde, hvor jeg havde tabt vedhænget. Den fik et par farvede akrylperler, og jeg elsker den især til mit sorte tøj ;)

    Jeg kan godt forstå du blev stolt, de er også virkelig fine!

    SvarSlet
  14. Super flotte halskæder, må man spørge hvor du køber perlerne?
    Hilsen Lone ,,,

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar