DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 30. april 2012

Silkekjoler fra Kina

Her er de så, mine nye kjoler. Uhhh - de er så skønne at have på. Syet i A-form, så intet der strammer. Kan sagtens brugs på job uden at være for fine. Går godt til bare ben, tights og jeans, støvler, sko, sandaler. Jeg er bare så glad for kjolerne. 



18 kommentarer:

  1. De er vel nok smukke - så enkle og elegante! Dem vil du helt sikkert får en masse glæde af.

    SvarSlet
  2. De ser lækre ud. Især den blå/grønne er jeg vild med. Havde engang en buksedragt i lignende farver. lækkert lækkert at have på sådan noget silke. Forstår godt du er glad for dem...

    SvarSlet
  3. Uhm, de er bare lækre, skønne og flotte. God ide at få nyt tøj når man nu er et sted hvor det er muligt at få det syet så det passer.
    Jeg kan godt lide dem alle tre.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Woww de er smukke , slet ikke misundelig ;0))
    Du blir så velklædt til hverdag og fest

    SvarSlet
  5. De er SKØNNE. Lækre farver og snit du har valgt!

    :-) Dorthe

    SvarSlet
  6. Sikke skønne de er blevet! Wow... :D

    SvarSlet
  7. Hvor er de bare fine - må man være så flabet og spørge hvad du har givet for dem?
    Kh Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ca. 550,- d.kr.pr. styk - 100% ren silke

      Slet
  8. jamen så fine de er. Tillykke med dem;o)

    SvarSlet
  9. Så lækkert med silkekjoler. Jeg kan godt forstå du er glad for dem.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  10. Wow, hvor er de altså flotte. Tillykke med dem - eget design ;-)

    SvarSlet
  11. nu spøger jeg sikkert dumt .. men har du syet dem eller ??? men flotte det er de :)

    SvarSlet
    Svar
    1. En skrædder i Kina har syet dem :)

      Slet
  12. Ja jeg kan se at vi går ind for samme stil ;-) af kjoler ! nøj dine er altså også flotte ! Tak for din hilsen på min blog.

    SvarSlet
  13. Great work! That is the kind of information that are
    meant to be shared around the internet. Shame on Google for not
    positioning this publish higher! Come on over and visit my web site .
    Thank you =)
    cleaning hardwood floors

    Feel free to visit my blog: hardwood floor

    SvarSlet
  14. Undeniably believe that which you stated. Your favorite reason appeared to be on
    the web the easiest thing to be aware of. I say to you, I certainly get annoyed while people
    think about worries that they just don't know about. You managed to hit the nail upon the top as well as defined out the whole thing without having side effect , people can take a signal. Will likely be back to get more. Thanks

    Take a look at my web blog ... toe nail fungus treatments

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar