DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 16. april 2012

Strikket pude færdig

Den var hurtig lavet. Rundpinde og ene af retmasker er noget, der kan foregå nærmest i søvne. Jeg må afsted efter mere garn. I mellemtiden vil jeg sy puder af stof som matcher garnet. (Kan nemlig godt syes unden at eje en overlock!). 





13 kommentarer:

  1. Lækre puder :) sådan nogen ku' jeg også godt trænge til ;0))

    SvarSlet
  2. Mums . De ville passe perfekt hjemme hos mig

    SvarSlet
  3. Hvor er det et flot sæt. Lækre puder både sammen og sikker t også hver for sig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Den er da bare for lækker ;o)

    SvarSlet
  5. Hvor er du hurtig! Og sikke et flot resultat! :)

    SvarSlet
  6. De er bare så flotte, dine puder. Men det er nok uldgarn du laver dem i , ikke ?
    Jeg kan godt lide farveskiftene
    Hilsen Mona

    SvarSlet
  7. Hold op du er hurtig:)Resultatet super flot:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  8. Hvor er den blevet flot! Smukt med strik ved siden af stof i matchende farver!

    SvarSlet
  9. Godt tænk med at strikke på rundping - og resultatet er da blevet top dollars

    SvarSlet
  10. Super flot.. og dejlige farver.

    SvarSlet
  11. Yes! Finally something about Poetry.
    cleaning hardwood floors

    Stop by my web blog - hardwood floor

    SvarSlet
  12. Great delivery. Great arguments. Keep up the good work.



    Here is my web blog: cop.netknowing.eu

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar