DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 7. maj 2012

Kan du nænne at....

... plukke tulipanerne fra din have. Jeg kan ikke, men jeg vil gerne have blomster indendørs. Jeg tænkte, at jeg måske kunne nøjes med én tulipan - og ja - det ser faktisk meget godt ud. Teksten på tapen kan vel forklare tulipan-single-situation. 





10 kommentarer:

  1. Nej jeg nænner heller ikke at plukke blomster i min have. Vil jo helst have dem så længe som muligt.
    Det er fint ud med en enkelt i vasen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Jeg plukker også kun en enkelt tulipan, de holder meget længere ude i haven :-)
    God aften til dig.

    SvarSlet
  3. NEJ og heller ikke Påskeliljerne. Derfor daffer jeg rundt på vores grund, mange gange om dagen, for at nyde synet af de selvlagte fantastiske løg der bliver til de smukkeste blomster :)

    SvarSlet
  4. Det ser smukt ud med bare én tulipan i din vase! Jeg nænner næsten heller ikke at plukke mine blomster i haven, men en enkelt går lige an :-)

    SvarSlet
  5. Fin tulipan. Mine står i haven, hvor jeg nyder dem.
    Jeg er ikke godt til at plukke dem og det lever blomsterhandler så af;)

    Sommerhilsen fra Hanne

    SvarSlet
  6. En enkelt tulipan er mindst lige så smukt som en hel buket
    Jeg napper også kun en ad gangen fra haven
    Knus

    SvarSlet
  7. Tulipanerne er bare så smukke, når de står der og lyse op ude i bedet.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  8. Jeg kannu godt nænne at plukke af tulipanerne fra haven...men selvfølgelig ikke dem alle sammen...Fed ide med tapen!

    SvarSlet
  9. ja jeg kan nænne det der hvor det ikke ses at man tynder lidt ud og der hvor jeg ikke kan se dem fra huset- sidder ikke så lang tid ude og nyder dem pt...

    SvarSlet
  10. Plukker oftest en forårsbuket fra haven - det er da charmerende at kunne hente ind fra avl og høst.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar