DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 21. maj 2012

Paller til alle

Hvis du, som så mange andre her i blogland, har lyst til at lave borde, daybeds, reoler m.m. af gamle paller, så behøver du ikke bekymre dig om, hvorvidt der er palle nok. Her ses nogle af alle de paller, der p.t. befinder sig på Skagen Fiskerihavn. 



8 kommentarer:

  1. Det var da utroligt, så mange der er - jeg tror, der er nok til alle, der vil lave borde, daybeds og reoler :-)

    SvarSlet
  2. Jamen, jamen....kan de også købes til billige penge?

    SvarSlet
  3. Åhh jamen jeg kunne da også bruge nogle, ser gerne en træterrasse med en day seng i hjørnet, uhmm, men manden vil ikke lige hoppe med på ideen, øv bøv...
    Men mange paller er der sørme..

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Nå det er der de er! : )

    SvarSlet
  5. Frygter at få fiskelugt med i købet ;-)

    SvarSlet
  6. Ser du har vært i vakre Skagen,var der 5 år på rad.Nå er det noen år siden jeg var der,men må snart tilbake:)
    klem

    SvarSlet
  7. Jeg har lige fået 6 stk, som skal omdannes til seng på terrassen, det er de helt perfekte til

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar