DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 23. juni 2012

Fra Holbæk til København....

... var der de fineste valmuemarker og da der også var masser af kø, kunne det fint lade sig gøre at tage fotos. SALE hos Magasin fristede med disse Camper sko, som nu er mine. Har du mon nogen sinde prøvet, at stikke din fod ned i en Camper ??? Såååå gooooodt. :)





5 kommentarer:

  1. Tillykke med de lækre Camper-sko! Jeg har selv et par støvler og et par sko og er vilde med at gå i dem.
    Og sikke en flot valmuemark!

    SvarSlet
  2. Sikke en skøn valmuemark. Det er ikke så tit man ser dem længere. I hvert fald ikke lige her omkring.
    Jeg har aldrig ejet et par camper sko, men fine er de.
    God aften til dig.
    Kh Lonni.

    SvarSlet
  3. Prinsessens fødder går KUN i campersko og nu overvejer hun en tur til Magasin... Når du nu alligevel er i København kan det også anbefales at du smutter forbi Frog eye på Blågårdsgade, som efter prinsessens mening har de mest funky Campersko i København.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for fif - jeg finder snarest vej til Frog eje. Kan oplyse at det drejer sig om Magasin i Fields :)

      Slet
  4. Fantastiske valmuemarker !
    Efter min mening noget af det smukkeste.
    Og super køb på udsalg.
    Hilsen Mona

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar