DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 25. juni 2012

Lækker aftensmad

Lækkert at være hjemme i eget køkken igen. Har nemlig købt bogen Suveræn Sommer, som jeg gerne ville prøve af. Det blev til : 



  • Bagt peberfrugt fyldt med kapers, hvidløg og fetaost
  • Friske bønner stegt på panden - her til Tahin creme med hvidløg og sirup
  • Små bagte kartofler med yoghurt creme rørt med hvidløg.
  • Det hele serveret med kyllingebryst stegt i oregano (hvis man er til kød)

- og så er jeg altså bare vild med alle bøgerne af Sonja Bock og Tina Scheftelowiz








13 kommentarer:

  1. Hvor ser det dog lækkert ud - og så er jeg vild med din tallerkener. Selv om jeg har 125 kogebøger, må jeg nok kunne klemme et par stykker mere ind :-)

    SvarSlet
  2. Hvor ser det lækkert ud - mums siger jeg bare :)
    Jeg håber det smagte lige så godt som det ser ud!

    SvarSlet
  3. Det ser bare lækkert ud. Rigtig sommermad, men hvor er sommeren?

    SvarSlet
  4. ....uhm....dejlig mad.......farverigt og skønt.....er alene hjemme, så her blev det blot til en rigskiks og et glas vand....:-)

    SvarSlet
  5. Uhm hvor lækkert, det lyder spændende med feta, hvidløg og kapers i et rødt peber, mums, resten kender jeg jo godt tø høø er jo også en kogebogssamler :D

    Tror jeg må ud og lurer efter bogen, så jeg kan få opskriften på de røde pebre.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. My partner and I absolutely love your blog and find the
    majority of your post's to be what precisely I'm looking for.
    Do you offer guest writers to write content to suit your needs?
    I wouldn't mind composing a post or elaborating on a few of the subjects you write with regards to here. Again, awesome website!
    hardwood flooring

    Feel free to visit my web-site refinishing hardwood floors
    My web site :: engineered hardwood flooring

    SvarSlet
  7. This website was... how do I say it? Relevant!! Finally I've found something which helped me. Thanks a lot!

    Here is my website: zetaclear reviews

    SvarSlet
  8. Its not my first time to visit this website, i am visiting this web
    site dailly and obtain fastidious data from here all the
    time.

    Feel free to surf to my blog: affordable hardwood flooring

    SvarSlet
  9. Hello! This is my 1st comment here so I just wanted to give a quick shout out and
    tell you I really enjoy reading your posts. Can you recommend any other blogs/websites/forums
    that cover the same topics? Thanks for your time!

    Take a look at my web page: zetaclear side effects
    Also see my site :: toenail fungus treatment

    SvarSlet
  10. Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be okay. I'm definitely
    enjoying your blog and look forward to new updates.


    my web-site housekeeping agency

    SvarSlet
  11. It's very straightforward to find out any topic on web as compared to textbooks, as I found this article at this site.

    My webpage - hair treatment options

    SvarSlet
  12. I visited many sites except the audio quality for audio songs present at this web page is genuinely wonderful.


    Feel free to surf to my blog post: natox cream review

    SvarSlet
  13. I just like the helpful information you provide to your articles.
    I will bookmark your blog and check once more right here
    frequently. I'm rather certain I'll learn many new stuff right here!
    Good luck for the following!

    My homepage - buy wartrol

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar