DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 27. juni 2012

Sommerkjole til søster

Selv om jeg kun havde en dag hjemme (et døgn), så nåede jeg at sy sommerkjole til søster. Hun rejser snarest sydover og kunne derfor godt lige bruge sommermodellen. Egne sommermodeller bruges også flittigt, idet jeg jobber i Prag og omegn - med masser af sol og lange varme aftner på diverse fortovsrestauranter. NICE.

Sommerkjolen er afleveret til søster og passer hende perfekt.

7 kommentarer:

  1. Åh, det lyder lækkert i Prag! ;)

    SvarSlet
  2. Ih, og med det dejlige vejr der er her nede sydpaa, faar hun virkelig brug for den :-)
    Jeg har en forespoergsel. Jeg ville haekle en saddel til min cykel, men den side i hendes verden som den stod paa er taget vaek. Er det en opskrift som du har gemt?????

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre har jeg ingen opskrift. Jeg hæklede bare og gik hele tiden ud til cyklen for at tjekke størrelsen :) Håber du måske kan gøre det samme.

      Slet
  3. Sikke noget fint stof, er vild med mønstret:-)

    SvarSlet
  4. Rigtig fin sommerkjole:-) Og rigtig god ferie, er ik spor misundelig:-)

    SvarSlet
  5. Smart kjole til søsteren !
    Prag og omegn ? det er vist ikke dårligt :o)
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Skøn kjole - og hvor er det spændende med alt det, du oplever på dine rejser!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar