DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

mandag den 30. juli 2012

Inspiration til børnefamilien

Jeg har kigget lidt mere i bladet. Der er mere I skal se. Nogen har spurgt om bladet kan købes i Danmark, men nej, desværre. Det kan KUN købes i Tjekkiet. Ikke engang de store lufthavne i europa forhandler bladet.
Her er der så lidt for børnefamilien:


Som vi kender dukkehuset - kan man jo også lave en dukke have

En idé kunne også være racerbane, crossbane, løvepark, forhindringsbane m.m.

Et nemt telt - 4 planker, 3 rundstokke og noget stof

En udvidelse er at børnene selv laver kartoffeltryk på stoffet, som skal bruges til telt

Hurtige flagranker af stofrester og gamle tørklæder, klippet i forskellige størrelse og bundet på en snor. Ikke noget med at sy eller være præcis. Hurtig og fin løsning når haven skal pyntes. 

3 kommentarer:

  1. Simpelt og (næsten) lige til at gå til :0)
    Det telt overvejer jeg da lige, om vi skal kaste os ud i her hjemme.

    SvarSlet
  2. Sammen med min datter lavede jeg sidste år en prinsesse-have. Stor succes:-)
    Kh Christina

    SvarSlet
  3. sikken da et fint blad. Den slags blade synes jeg meget vi mangler i Danmark hvor børneblade mest handler om ting man kan købe.

    Jeg har ligesom Christina lavet mange af den slags haver, både dinosaur landskaber, prinssesse haver og ridderlandskaber. Det er altid sjovt.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar