DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 7. juli 2012

Kjole syet i retro stof

Det er lige før jeg ikke behøver at vaske tøj mere, for jeg syer hele tiden nye kjoler. Synes hele tiden jeg får en idé eller ser noget nyt stof, som bare skal prøves af. Denne kjole er inspireret at Mads Nørgårds strikbluser med neonfarvet kant i ærmerne. Stoffet er ikke det typiske jersey, som jeg ellers har syet i, men fundet under "let beklædningsstof" hos Stof og Stil. Jeg er ret spændt på, hvorvidt det krøller efter et par timer i kontorstol. Mønstret er simpelt (for og bagstykke) lige op og ned. En model jeg føler mig meget godt tilpas i. Mønsteret er fra Stof og Stil nr. 23057. 






12 kommentarer:

  1. Fantastisk mønster, jeg er ikke modig nok til en kjole, men en taske kunne man da godt kaste sig over:)

    SvarSlet
  2. Hvor må det være skønt, lige at kunne sy en ny smart kjole :)

    SvarSlet
  3. fedt stof ...
    god weekend

    SvarSlet
  4. Hvor er den fin - og mønsteret ser ud til at være både nemt og hurtigt.... sådan et kan jo altid bruges. tak for tippet :-)

    SvarSlet
  5. spændende - og flot
    hilsen Mona

    SvarSlet
  6. Er total solgt, hvor har du købt stoffet

    SvarSlet
  7. Hvor er den flot i det stof.
    K.h. Christina

    SvarSlet
  8. Fin tunika! en modell som ser skön ut.
    Tack för besök och kommentar på min blogg!

    SvarSlet
  9. Den er da bare super fed, og total lækkert stof =)

    SvarSlet
  10. Den er mega flot, men jeg tror ikke lige jeg turde vise mig offentligt i den, desværre.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Hvor er den flot! Der er noget Form&Farve over kjolen - en butik vi havde i København, som blandt andet solgte Marimekko-tøj.

    SvarSlet
  12. Kjolen er perfekt til varme sommerdag, som vi da heldigvis fik nogle af! Og mønstret er fantastisk!!!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar