DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 3. juli 2012

Skal et rådhus have et tårn?

Min datter har ført sin store drøm ud i livet. Hun har altid drømt om at blive arkitekt - nu har hun gennemført.   Hendes hovedopgave var at tegne og konstruere et 0-energi rådhus - 1200 kvm. Det var en fornøjelse at deltage i demissionen på Ålborg Universitet. 





9 kommentarer:

  1. Tillykke med din datter - hvor er det flot og spædende med sådan en opgave!

    SvarSlet
  2. Stort tillykke herfra:)
    Det sætter tanker i gang, min datter er lige blevet færdig med 9. Klasse, det bliver spændende at se hvad livet byder.
    Go' sommmer.

    SvarSlet
  3. Stort tillykke med datterens færdiggørelse af uddannelsen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hvor er det sejt!!1 Tillykke med hende.


    Ha´en skøn dag

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Stort tillykke til din datter,det ser da mega sejt ud det rådhus,kan da sagtens undvære tårn :)

    SvarSlet
  6. Hvor er det flot!
    Tillykke til jer alle Ü

    SvarSlet
  7. Stort tillykke med din dygtige datter, Marianne;-)

    SvarSlet
  8. Stort tillykke medd hende og velkommen hjem til det solrige DK, som der er lige i øjeblikket:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar