DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 3. august 2012

Motion og action

Jeg har købt Mountain Bike. Jeg har længe ønsket mig sådan en, da jeg jo bor i kæmpe skov og kan cykle mange dagsture, uden at komme det samme sted 2 gange. Jeg har haft en hel dag sammen med en instruktør, som har vist mig, hvordan jeg rigtig kan race igennem. I eftermiddag skal jeg ud på egen hånd - wouw, hvor jeg bare glæder mig. 



6 kommentarer:

  1. Hvor fedt, så er det bare derud af med vinden i håret og mudder op ad lårene:)
    God vind.

    SvarSlet
  2. Undskyld, har lånt min datters computer og bruger hendes konto;)
    God vind fra Moster Pips .....

    SvarSlet
  3. Wouw! Godt at se at det med sund livsstil ikke bare var en varm tanke! Godt begyndt! ;o)

    SvarSlet
  4. Rigtig god fornøjelse. Det er også bare skønt at få rørt alt i kroppen på den gode måde.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. .....fantastisk......har to sønner der dyrker Mountain Bike på godt niveau. På søndag tager vi til Hartzen med dem - det skulle være sjovt og udfordrende at cykle der. God fornøjelse med turene rundt i skoven!

    SvarSlet
  6. Tillykke - det lyder skønt at køre rundt i skoven på mountain bike og få god motion!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar