DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 5. august 2012

Projekt "Græsk Gårdhave"

"Græsk Inspireret Gårdhave" er denne weekends projekt. I det ellers helt gennemførte "Svenskrød Træhus Miljø" har jeg tænkt mig at lave en lille græsk inspireret gårdhave. 


Det handler om bagsiden af mit hus, som er stukket lidt af for mig. Det er ikke godt, for faktisk er det sådan, at nå man sidder og hygger sig i "Vedhænget", så kigger man faktisk bl.a. på bagside af huset. 


Jeg er igang, og det går stepvis, som det ses på billederne. Regner med at projektet er færdigt i aften, og at sommerblomster skal indkøbes i morgen. Det er lidt lækkert at arbejde med den slags projekter. 

Klar til projekt "Græsk Gårdhave"

Før billede

Før billede

Udsigt fra vedhæng

Ukrudt væk, gammelt skrammel væk, alger vasket af

Græsk stil igang

9 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se det færdige resultat. En god ting ved at der er noget som virkelig trænger til en kærlig hånd er at det hurtig er at se hvor langt man kommer med sit projekt

    SvarSlet
  2. Det er et spændende projekt!

    Det ser ud til at være et hyggeligt hjørne, så det skal nok blive godt, når du er færdig.

    SvarSlet
  3. Jeg glæder mit til at se det færdige resultat. Det skal nok blive godt, og vil helt klart forbedre din udsigt.

    SvarSlet
  4. Uh, det ser da spændende ud! ;)

    Glæder mig til, at se det endelige resultat... ;)

    SvarSlet
  5. Jeg er meget spændt på at se din græsk inspirerede gårdhave - skøn idé!

    SvarSlet
  6. Dejligt - sådan en gang oprydning gi'r ekstra energi og smukt blir det også , en ren winwin

    Dejlig mandag.

    SvarSlet
  7. Spændende - glæder mig til at se den færdige græske gårdhave :-) God arbejdslyst!

    SvarSlet
  8. Det glæder jeg mig til at mere af. Spændende. Mon du også finder søjler og sådan noget :D
    Kh. Lis

    SvarSlet
  9. - din gårdhave bliver så flot;-) Super skøn ide at indrette et lille dansk havehjørne så det omdannes til et stykke af mit ferieyndlingsland.
    - Glæder mig til at kigge med, at nyde stemningen fra dit dansk-græske hjørne!

    - God arbejdslyst;-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar