DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

tirsdag den 21. august 2012

Se nu lige her :)

Nu er det jo ikke fordi jeg tænker, at min blog er så vildt fantastisk, at alle bladredaktører absolut må lave det ene indlæg efter det andet  om min blog. Men på den anden side - så har du måske bemærket, at jeg har en bjælke på blogtoppen, som hedder "Pressen". Den har ved min store undren været tom lige siden den blev lavet. Men se nu lige her :) Jeg er nævnt i Hendes Verden. Og selv om det er meget småt, så er jeg da mega stolt. 




Det var Gitte Blinkilde med bloggen En kreativ verden, der var så sød at gøre mig opmærksom på, at min blog er nævnt på www.setpånettet i Hendes Verden.
Indlægget vil snarest kunne ses under bjælken "Pressen" i øverste højre hjørne af min blog :)

21 kommentarer:

  1. - sådan! Nu er vi endnu flere, der kan få glæde af dine gode ideer og skønne blog;-)

    SvarSlet
  2. Dejligt at pressen endelig har fundet dig og dine skønne påfund!

    SvarSlet
  3. Hvor er det cool... det manglede da bare at de fik øje på din fantastiske blog... sejt:-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med første omtale! Du har virkelig mange gode ideer her på bloggen, så det skal nok blive inspirerende for bladets læsere. Ja, også for dem :o)

    SvarSlet
  5. Sådan søs. Din fantastiske blog fortjener omtalen :-). Og dine kjoler bliver rost overalt hvor jeg har dem på :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det fedt for dig, skal da helt sikkert ud og have det nye Hendes Verden:-)

    SvarSlet
  7. Wow hvor sejt. Tillykke med det :)

    SvarSlet
  8. Ja det er totalt sejt. Stort tillykke og meget velfortjent. Jeg finder stor glæde og inspiration i din blog. Du har en skøn stil og så skriver du fantastisk:-)
    Knus

    SvarSlet
  9. Tillykke, så det godt og tænkte hende "kender" jeg :)

    SvarSlet
  10. Tillykke med det :-) Det er altså lidt stort og ret sejt :-))

    SvarSlet
  11. Hvor er det sejt. Man skal bare være stædig og vedholdende.
    Måske skulle jeg installere et PRESSERUM på min blog - haha.
    Tillykke med mediedækningen.

    SvarSlet
  12. Det er da vild flot. Et stort tillykke herfra.
    Knus Lonni

    SvarSlet
  13. Ej hvor må det være vildt - tillykke ;O)

    SvarSlet
  14. hvor godt, tillykke med det.

    SvarSlet
  15. Hvor fedt- tillykke med det! ;)

    SvarSlet
  16. .....du har en fantastisk inspirerende blog.....så det manglede da bare.......tillykke med, at du er blevet set.....

    SvarSlet
  17. Du er da helt sikkert værd at nævne i bladene, så stort tillykke ❤

    SvarSlet
  18. Det mangler da bare med alle dine skønne ideer.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlet
  19. Det kan jeg dælme godt forstå at du er :)
    Stort tillykke med det! :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar