DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 25. oktober 2012

En lille kant...

..er ved at blive hæklet på alle lapperne. Kanterne giver lapperne en sekskantet form. Jeg er meget spændt på, hvordan der ser ud, når de hækles sammen. 



De fleste løse ender er hæklet ind i lapperne og skal bare klippes af. De sidste ender hækles med, når lapperne skal hækles sammen. 



11 kommentarer:

  1. Hvor er de fine. Jeg er spændt på det endelige resultat :)

    SvarSlet
  2. Det bliver super flot - gid jeg havde tålmodighed til sådan et projekt :)

    SvarSlet
  3. Hvor er de smukke - det blir så flot - jeg siger som Citronmoster ; gid jeg havde tålmodighed til at lave sådan et ;0)

    SvarSlet
  4. Det ser simpelthen SÅ lækkert ud!
    Jeg er spændt på at se det færdige tæppe, selvom det må være helt trist ikke at have de små lapper liggende så smukt i kassen længere..

    Kh maj

    SvarSlet
  5. Det bliver altsaa bare saa godt.

    SvarSlet
  6. Hvor ser det dog godt ud:)
    Glæder mig til at få lov at se det færdige resultat:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  7. Ihhh... hvor ser det godt ud.
    Det bliver da et super tæppe :o)

    SvarSlet
  8. Det ser fantastisk ud, gælder mig til at se det færdige resultat ;)

    SvarSlet
  9. Det bliver såååå flot :)
    Knus

    SvarSlet
  10. Hvor er du god, det bliver så spændende og se det færdige tæppe.

    Ha´en dejlig weekend

    Knus Susi

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar