DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 27. december 2012

Alle rester ud...

i skraldespanden. Jeg ved godt det er madsvineri!! Men jeg kan ikke klare mere julemad, julekonfekt, julekager osv. Jeg har spist i 5 dage og er nu begyndt at drømme om salat og råkost. Alle madresten er røget i skraldekontainer. Julekager og julekonfekt fyldt i små poser og fordelt på tynde unge mennesker som let omsætter kalorier. 


Jeg er nu igang med at lave den sunde indkøbsseddel og sidst på dagen, når alt juleri er ryddet op, går turen til Kvickly - masser af grøntsager ryger i kurven. 

4 kommentarer:

  1. Jeg har også været i gang med den store udrydning af kagedåserne. Kan ikke mere og gider ikke kigge på julepynten længere. Nu skal det ned :) Der skal ryddes op og luftes ud - hvis bare Bissen lige gad at sove til middag, så var det hurtigt gjort

    SvarSlet
  2. Vi snupper lige en dag mere, mandens fødselsdag og han skal da ikke snydes for lagkage mm.
    Men så i morgen

    SvarSlet
  3. Her er der også lavet oprydning og udryddelse. Indkøbssedlen er skrevet, så jeg er også igang.

    SvarSlet
  4. Jeg har det lige som dig og trænger til noget sund at spise nu med masser af salat og råkost :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar