DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

fredag den 8. februar 2013

Det ruller

For nogle dage siden kom der hjul på min Daybed. Igår kom der også hjul på min skænk. Nu ruller den i fast rutefart mellem køkken og spisestue. Tra - la - la. Nu har jeg snart hjul på det hele - dejligt nemt at ændre indretning i en fart. 

Den rullende skænk

Puffe med bakke fra Ikea, så den også kan bruges som sofabord

Brændekurv - så den hurtig lige kan trilles over i hjørnet.

Daybed som jeg viste den anden dag. 

3 kommentarer:

  1. Det kører bare for dig (thihi )
    Rigtig god ide - ingen grund til at ødelægge ryggen hver gang man har lyst til at flytte lidt rund for at gøre plads til en fest :)

    SvarSlet
  2. Ja de siger jo vi skal holde gang i hjulene ;))
    Det ser så fedt ud , jeg får helt lyst til at sætte hjul under et eller andet
    kh Mette

    SvarSlet
  3. Skide smart - især din daybed :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar