DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

torsdag den 14. marts 2013

Tegneøvning

Altså - mens jeg sidder og skumler over at ny PC overhovedet ikke opfører sig som forventet, så prøver jeg at øve mig i tegning. Som det ses, er det øjne, der er i fokus lige nu. Tegning er også en laaaang proces - men ganske hyggelig. Jeg lader mig inspirere at bogen "Grundbog i tegning - Et professionelt tegnekursus" af Barrington Barber. Det skrider langsom fremad :)

1 kommentar:

  1. Du klarer det da nu meget godt ;o)
    Tegning er en god fordybelse - det skærper sanserne - og er tilmed hyggeligt :o)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar