DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

søndag den 21. april 2013

Sko - av for den!!!

Oprydning af sko er noget voldsomt. Jeg elsker jo mine sko, men må indrømme at jeg har mange jeg aldrig bruger. Sortering er færdig. En pose til genbrug og 4 par på Trendsales. Der kommer faktisk nogle penge i kassen ved udsalg af brugt tøj og sko.





Således blev mængden reduceret med 7 par høje og 7 par flade.

11 kommentarer:

  1. God idé! Jeg bør også få ryddet op i mine sko - og skaffe plads til nye ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føles helt fantastisk, når man først er kommet igang.

      Slet
  2. Hold helt op altså - som du går til den.... herligt herligt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det føles faktisk lige så godt som wellness :)

      Slet
  3. Jeg er imponeret over hvor konsekvent du er gået til værks. Men vi ved jo heller ikke om det har gjort meget ondt at gøre det. Flot gået.

    Kh. Lis

    SvarSlet
    Svar
    1. I starten gjorde det meget ondt - nu er jeg hærdet og kan mærker hvor godt det gør.

      Slet
  4. Uh ha, jeg får helt nervøse trækninger bare ved tanken, om at skulle gøre det samme ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nu ret godt, når man først er igang :)

      Slet
  5. Ja i skoafdelingen der fører du , der kan jeg let ikke være med :) - pyha så behøver jeg ikke skille mig af med nogen - ren winwin

    SvarSlet
    Svar
    1. Hi, hi. Er det virkelig rigtigt :) Så er du jo der, hvor jeg gerne vil være :)

      Slet
  6. De polka-prikkede er da aaaalt for fede, er du sikker på du kan undværre dem??? Ej nu skal jeg da ikke få dig ud af den gode stime! You go girl:-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar