DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 18. maj 2013

Det gør ikke noget...

... at jeg har rigtig travlt, for når det bare er, at have travlt med at male malerier, så kan jeg ikke få det bedre.

Hele juni-måned har jeg soloudstilling på Galleri F12. Det er min første soloudstilling overhovedet, så jeg glæder mig rigtig meget - men der skal mange malerier til at fylde et galleriet helt alene: Derfor maler jeg så meget som muligt.

Et lille fif er at bruge føntøren til at tørre malingen med. Det er især smart, hvis der er brugt rigtig meget vand i malingen eller hvis løbe maling skal tørre hurtigt.





4 kommentarer:

  1. DET var da en god idé,flotte malerier...som altid:)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  2. Smart. Jeg troede ellers at malingen ville krakelere hvis den toerrede for hurtigt, men man laerer heldighvis hver dag. Spaendende billeder.

    SvarSlet
  3. Skønne farverige billeder! <3

    SvarSlet
  4. Føntørrer kan være okay, men pas nu alligevel på med den. Du kan risikerer at malingen slipper lærredet !, hvis ikke det bliver gjort med omhu. Så skal du bruge den, så husk at det ikke må være alt for tæt på og forlænge samme sted og kun i begrænset mængde. Taler af erfaring; har en gang prøvet at malingen slap lærredet og var lige til at pille af :-(

    Tillykke med soloudstillingen :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar