DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 11. maj 2013

Potteskjuler til garnnøgler

Tæppet vokser sig større og større - og bliver lidt tungere at sidde med. Derfor var der brug for lidt mere styr på garnet. Jeg fandt på at bruge potteskjulere til de garnnøgler der er i brug. På den måde er det nemmere at holde styr på trådene. Potteskjulerne lader jeg stå på gulve når jeg sidder og strikker. Måske kan du bruge idéen. 



14 kommentarer:

  1. super super super go idé :)
    og mega skøn strik :)
    knus og tak

    SvarSlet
  2. God ide og flot tæppe! Kender godt det med, at de bliver varme at sidde med - nyd det, så længe du kan, før solen og sommeren varmer for meget :)

    SvarSlet
  3. Fin ide og hvor ser det hyggeligt ud <3

    SvarSlet
  4. H-kæft hvor er det smukt tæppe du strikker....hvad er det for et garn du bruger????
    og idéen...hammergod :)

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  5. Smukt og mega flotte farver. Vil du fortælle, hvilke farver du bruger??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg strikker med Kauni garn, men kan desværre ikke se farvemumre, da jeg har taget banderolet af!!!
      Farvene er gul, pink, rosa, lilla, beige, brun, grå sort, lys blå, turkis blå og turkis grøn og orange.

      Slet
    2. Tak for det :o)

      Slet
  6. Super god ide. Den snupper jeg ;o)
    Fortsat god arbejdslyst med tæppet. Det bliver rigtig lækkert.

    SvarSlet
  7. Super - tak :)
    Hvor er det nogle skønne farver - det blir så smukt

    SvarSlet
  8. Superfine farver både på potterne og garnet :-)

    SvarSlet
  9. Du er altsaa saa fuld af fantastiske idéer. Tak fordi du deler.

    SvarSlet
  10. Du er så godt til at finde på ideerne. Dejligt at du vil dele dem med os. Det her er jo genialt. Især når jeg har en hund som løber med garnnøglerne hvis de render rundt på gulvet :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar