DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 31. juli 2013

Nåede det lige

Selv om der er travlt og faktisk lige rigeligt at se til for tiden, så nåede jeg da heldigvis at give både kæmpe terrasse og tagterrasse en gang Gori inden monsunregnen satte ind. Nu går jeg og lurer på nye havemøbler - I ved, sådan en hjørnesofa, hvor jeg kan sidde og se helt afslappet og harmonisk ud :)


2 kommentarer:

  1. Skønt at det er gjort - og hehe tror ikke du får tid til at ligge i en sofa ;0) med alt det du laver :))

    SvarSlet
  2. Male er jo mange ting ;0D
    Det lyder som en fantastisk ide med hyggesofahjørne, men du har jo ikke tid til at slænge dig i den med alle de projekter du har for og til vinter, når det bliver mørkt (måske for mørkt til at male) så er det vist også for koldt til at hygge i udendørssofaen :0)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar