DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 3. august 2013

Ny udeskilt

Endelig fandt ud af, hvordan jeg kunne lave et A-skilt, der kan stå uden for Galleri ZigZag, når der er åbent. Man kan selvfølgelig købe den slags skilte, men jeg var for nærig.

Overvejde flere gang at bruge en billig bordbuk og fastsætte 2 malede lærreder. Men bukkene var for små - for lave. Så pludselig fik jeg ideen at montere bukken på to store lærreder, således at bukken kun bruges som hængsel, stabilisering og tynde. Det lykkes.
Malede lærreder med masser af lak, så de kan stå ude

Bordbuk åbnet helt op og anbragt oven på lærrederne

Skrue, skure, skrue. (lur mig om nogle gallerigæster, syntes det var mere interessant at se mig med Bosch-maskinen end at kigge malerier - nå ja altså!)

Fastgøre kæde så bordbuk ikke går i spagat i blæsevejr
Metalhængsel monteres så bordbuk ikke klapper sammen i blæsevejr

Male øverste kant

Vola - færdig

Skilt klar til udebrug

Set fra den anden side.

A-skiltet kan fremover ses helt ude ved vejen, når Galleri ZigZag er åbent


4 kommentarer:

  1. Hvor ser det godt ud Marianne!! Og det gør galleriet også :-) :-) Var forbi Søndervig og MÅTTE bare ind og kigge. Desværre var du der ikke den dag, men jeg fik en rigtig go og hyggelig snak med Tina.... Jeg kommer helt sikkert igen og snuser en dag :-) :-)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar