DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 18. september 2013

Kan du tegne en næst?

Jeg bliver bombet med nye teknikker på Århus Kunstakademi. Det er jo skøøønt, men det giver altså også en del hjemme arbejde, hvis man vil nå at afprøve det hele. Et af de områder jeg har fokus på er tegning. Derfor tegner jeg meget detaljeret hver dag. Sidste uge blev der tegnet en del øjne dagligt og denne uge er det næser, hver dag.



4 kommentarer:

  1. Åh det er så svært at tegne næser! Du slipper da ret godt fra det ;)

    SvarSlet
  2. Jeg kigger med og lære nyt, ser spændende ud :o)

    SvarSlet
  3. Den næse jeg kan tegne er vist temmelig stiliseret ;o)
    - jeg ved hvor svært det er at tegne de anatomiske dele, så de bare ligner en lille smule. Det ser bestemt ud til du har fået noget ud af undervisningen :o)
    hvor må det bare være en spændende og givende uddanelse du er igang med.

    SvarSlet
  4. Hvor ser det spændende ud - heldig dig, at få lov at tegne hver dag! Og det ser jo ud til at gå rigtig godt!

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar