DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

onsdag den 9. oktober 2013

Farve-hjulet

Kender du mon farvehjulet. Jeg har ikke set det før, men fandt det i en butik i Berlin. Det består at 2 skiver, hvoraf den inderste kan drejes. Hvis du vil se hvad der kommer ud af at blande 2 farver, skal du dreje skiven således, at de 2 farver står overfor hinanden og så kan man se i firkanten hvilken farve, der kommer ud af blandingen. Det er da lidt smart.



2 kommentarer:

  1. Den er da godt nok smart ..... !!

    SvarSlet
  2. Det er rigtig smart :) Har ofte brugt det i mit arbejde, dog digitale versioner som denne: https://kuler.adobe.com/create/color-wheel/ de er også sjove at lege med :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar