DIY - bloggen bliver ikke længere opdateret, men du er velkomment til at følge med på min blog *Boliginspiration* ved at klikke på linket herunder.

Læs også min blog ***Boliginspiration***

.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

lørdag den 23. november 2013

Juletræer af cykelslange

For noget tid siden var jeg vikar på Familiehøjskolen Skærgården, hvor jeg havde nogle timer i faget "Kreativ Værksted". Mange af eleverne var allerede igang med forskellige projekter, bla juletræ af cykelslange.



Med en zig-zag saks klippes nogle aflange firkanter - eller mere præcist en "rumbe". Rumberne trækkes ned over en stang af ståltråd/hegnstråd. Stålstrådet formes så det kan stå selv - hvis I forstår, hvad jeg mener :)


2 kommentarer:

  1. NEJ, hvor er de FLOTTE. Det var dog en god ide. Mon ikke min mand har en cykelslange, jeg kan bruge, for DET må jeg da lige prøve af. TAK FOR TIPPET og rigtig god weekend.
    Kram Jeanette

    SvarSlet
  2. Som inspiration kan man også google dem der bliver fremstillet i Tønder Arrest, der bliver nærmest klippet et H, det giver lidt mere fylde.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for en kommentar